Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Dec 2024 10:25:30 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Narva Linnakantselei menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/14685 
aadressile Ida-Viru maakond, Narva linn, Linda tn 2 (Multifunktsionaalne 
kultuurikeskus) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: (7) Pädev asutus esitab ehitusloa eelnõu 
vajaduse korral: 1) kooskõlastamiseks asutusele, kelle õigusaktist tulenev 
pädevus on seotud ehitusloa taotluse esemega; 2) arvamuse avaldamiseks 
asutusele või isikule, kelle õigusi või huve võib ehitis või ehitamine 
puudutada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27196872>  (menetlus nr: 
464156), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 13.12.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Narva Linnakantselei) või menetleja (ELLEN UUSKÜLA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister